Wednesday, June 15, 2011

Avreise...


Alle forberedelser i form av formelle papirer og uformelle klemmer begynner nå å nærme seg slutt, så da kan jeg snart tenke på hva som skal pakkes. For de av dere som ønsker å følge med her så skal det sies at såkalt ”bloggtørke” kan forekomme med jevne mellomrom.. Du er herved advart. Men på tross av mine pc/mac ferdigheter har jeg lovet et noen å oppdatere så ofte som mulig (Hanne, du er noen).


Årets fredskorpsere – er de ikke hvite.. jeg mener skjønne.. ;)

Håper jeg får mulighet til å treffe noen av dem underveis i oppholdet.



Avreise blir torsdag 16.06.11

Kl: 14.00 KRS – Oslo

Kl: 17.10 Oslo – London

Kl: 20.00 London – Johannesburg

Kl: 10.50 Johannesburg – Lusaka

Kl: 12.50 Fremme i Zambia. Hvor jeg skal være i 2-uker før utplassering i Zimbabwe.


Da er det vel ikke stort mer å si enn at jeg er glad i dere alle sammen, så sees vi (antageligvis) i 2012. Håper dere får en varm og god sommer her hjemme med masse herlig sjømat og god badetemperatur!


De siste ukene mine har jeg vært så heldig å få bo hos mormor og morfar ved sjøen i Søgne.

Mitt lille paradis..



Namaste

2 comments:

  1. Ønsker deg en god og trygg reise med mange fine opplevelser kjære sønnen min <3

    ReplyDelete